Monday, March 26, 2007

wahaha. i feel like posting today although i've got nothing to post about. lol. maybe i shall put some lyrics here.


遥望着你背影 有孤单太苍白
我多么想陪着你 走过人山人海
当天空变灰白
你的忧伤澎湃
我多么想走进你 紧锁的心海
我一直都在你身后等待
等你有一天回过头看我
我的笑送给你希望你快乐
你的难过都给我
关于你的一切我都好好收藏着
我一直都在你身后等待
等你有一天能感觉到我
就算我在你世界渺小像一颗尘埃
我也会给你我所有光和热
当天空变灰白
你的忧伤澎湃
我多么想走进你紧锁的心海
我一直都在你身后等待
等你有一天回过头看我
我的笑送给你希望你快乐
你的难过都给我
关于你的一切我都好好收藏着
我一直都在你身后等待
等你有一天能感觉到我
就算我在你世界渺小像一颗尘埃
我也会给你我所有的光和热
我鼓起勇气大喊
你要听得见
我不许你再孤单
要你拥抱我给的温暖
我一直都在你身后等待
等你有一天回过头看我
我的笑送给你希望你快乐
你的难过都给我
关于你的一切我都好好收藏着
我一直都在你身后等待
等你有一天能感觉到我
就算我在你世界渺小像一颗尘埃
我也会给你我所有的光和热
haha. 我一直都在 lyrics. done, i guess.
emilia: hah. you guys JIAYOU too! :D
regina: haha. thank you. :)
ZHENYI!: updated! :D
Thaqif: SADIST! :D
yunhuii: haha. nevermind one lah. :D okay.
miinyan-: yeah. funn funn. :D i will upload them asap. have not get the photos from wanlin yet. :D thanks. miss you too!
wanlin: he rocks! :D

No comments:

Post a Comment

Be nice, rude people suck.